Freebooter Spitfire W.I.P.

Znie to tak trochu ako sci-fi, ale pár dní dozadu som dostal e-mail od Wernera Klockeho (sculptora z FreeBooter Miniatures, jeden z mojich najobľúbenejších) v ktorom mi ponúkol možnosť namaľovať nejaké figúrky pre FreeBooter. Keďže som nikdy nič podobné nerobil a ani si nie som istý, či to vôbec dokážem, dohodli sme sa na skúšobnej figúrke. A voľba padla na horúcu novinku - pirátsku sexicu Spitfire.

O pár dní na to, som už mal v rukách obálku s odliatkom tejto cicušky. Z toho odliatku som bol chvíľu dosť vedľa - nemal žiadne chyby liatia, žiadne prepadliny, dokonca nebolo vidieť ani deliacu rovinu po formách. Proste dokonalosť sama.


Nádherná detailná figúrka s množstvom detailov

Tak som sa do nej hneď pustil, napinoval som spoje, zlícoval ich, dotmelil drobnosti. Nemal som ešte úplne jasno vo farebnej schéme, tak som načal aspoň bejzku. Pán Klocke mal podmienku, že figúrka musí byť postavená 'z krabičky', teda žiadne konverzie či úpravy. Babenka má na opasku meč, v jednej ruke 'big gun' a v druhej palicu. V krabičke bola aj malá fľaštička s jedom, tú som sa rozhodol dať radšej na bejzku - aby nebola moc ovešaná. Podstavček bol namaľovaný za chvíľu a po celý čas to bola on, z čoho som mal dobrý pocit :) Popri tom som si pripravil aj metaliky, na ktorých som vyskúšal nové farby Vallejo na báze alkoholu.


Viacmenej hotová bezjka pre pirátku

Ďalej som sa nechcel zdržiavať a z množstva možných farebných schém som vybral červenovlásku so zeleným topom a svetlými krémovými nohavicami. Priznám sa, že sa mi dosť zle robí bez jednoznačnej predlohy (šag cvičený šimpanz so štetcom v zuboch :)) a chvíľami som si nebol istý, či schéma bude ako celok fungovať. Po troch dňoch intenzívneho maľovania (a premýšľania) som dostal Spitfajerku do finálneho štádia. Teraz už zostáva spraviť finálne fotky (požičaným foťákom od suseda), pretrieť matným lakom a poslať do Nemecka. A dúfať, že sa výsledok bude páčiť. Veď sny sa neplnia často ...


Načatá Spitfajerka osadená na bejzke

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?