Ultramarine - W.I.P 2

Dnes pokračujem v (pre mňa celkom) zúrivom tempe na mariňákovi. Fixol som pár drobností zo včerajška a pustil som sa do modrého brnenia. Keďže sa jedná o Ultramariňáka (kodexová farba je modrá) nebude dúfam do mňa nikto rýpať, že tam je moc modrej :)

Celkom príjemná prácička až na to, že je tam veľa hladkých povrchov, takže treba dávať pozor na plynulosť. V tejto chvíli som neriešil zašpinenie, či battle damage, takže marinák je hladučký, čistučký ako nový. To sa ale zmení v záverečnej fáze, kedy pridám kopu škrabancov, olupujúcej sa farby a špiny.

Vytieňované brnenie mariňáka

Dorobil som tiež batoh na chrbát s lebkami a symbolom Ultramaríny. Ešte tam treba dorobiť dve malé kontrolky v priestore uchytenia ikony (ktoré som si všimol až na fotke). Hotová je aj hlava a ruka s mečom, len sa mi také drobnosti nechcelo fotiť, zvlášť mobilom nie :)

Takmer hotový backpack s ikonou Ultramaríny

Fotky opäť nič moc, fotené len mobilom pod stolovou lampou, lebo s foťákom je mama na dovolenke. Na finálne foto budem musieť zájsť k susedovi a požičať jeho foťák :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?