Teniente of the Armada - W.I.P. 1

Keďže sa mi počas prác na poslednej figúrke podarilo veľmi efektívne zničiť si fajnové a obľúbené štetce Winsor & Newton - povedal som si, že je najvyšší čas porobiť medzi štetcami poriadky. Vyhádzal som staré doničené vechtíky, pár schopnejších som si nechal na rozmiešavanie farieb (aby som to nemusel robiť WN-kami :)) a objednal som si nové. Pritom som si povedal, že kým nové nedojdú, budem pauzírovať a venovať sa pracovným záležitostiam.

Dlho mi to ale nevydržalo, lebo už po pár dňoch som začisťoval, pinoval a lepil nových 28 mm sciborských sci-fi potvoriakov na diorámku a rovnako som si pripravil aj ďalšiu prima babenku z produkcie FreeBootera - Teniente of the Armada. Povedal som si, že by nebolo zlé, skúsiť niečo namaľovať na čiernom základe a voľba automaticky padla na túto pipinu.

Môj bežný postup (svetlý základ, stmavený tmavšími odtieňmi) obrátený naruby mi zo začiatku robil dosť problém (inak vyzerá namaľovaná časť figúrky keď je nenamaľovaný zbytok čierny a inak keď je biely), ale asi po hodine sa to zlomilo a celkom som sa rozbehol. Kožené doplnky (vesta, rukavice) boli trochu rozpačité, ale plášť fičal ako mal. Celkom fajn fokus je aj biely korzetík. Na jeden večer celkom dobré, tož pokračovanie nabudúce :)


Prvé práce na figúrke dopadli celkom dobre

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?