Zelený Space Marine - W.I.P. 1

Posledné týždne som sa snažil koníčkom vyhýbať, aby som sa mohol nerušene venovať dorážaniu pracovných predvianočne akcelerovaných povinností. Pri prezeraní webu som ale narazil na jedného zaujímavého (a rozrobeného) mariňáka na Bestienmeisterovom blogu. Ten mi vôbec neschádzal z mysle, tak som nakoniec posledný piatok večer sadol ku stolíku, pohrabal sa v plastikových zbytkoch mariňáckej command squady a poskladal si podobného mariňáčka. Hneď v sobotu som ho strekol základom a v nedeľu správne motivovaný som chytil novučičké štetce a trošku som mariňáka pomaľoval. Farebnú schému som - podobne ako celkovú pózu - obšľahol od BestienMeistera (aj keď powerfista a shoulderpad nesú symboly Black Templárov, ale z toho som si ja ťažkú hlavu nikdy nerobil), pridal som pár škrabancov a hneď som mal celkom solídny základ. Keďže som mal ešte trochu času, domaľoval som prsty na powerfiste a templársky kríž s lebkou. Rovnakú lebeňu som ešte primaľoval na hrudníku a pripravil som si čierny podklad na kovové časti. Najbližšie by sa mohla zadariť pleťovka na hlave... Hádam sa medzitým pohne ďalej aj BestienMeister, aby som mal ďalšiu motiváciu a inšpiráciu.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?