Zelený Space Marine - W.I.P. 2

Včera som bol posledný deň v práci (zobral som si dovolenku o deň skôr, vzhľadom na nie veľmi dobrý zdravotný stav - lezie na mňa nejaká nádcha či viróza) a pôvodne som chcel pokračovať vo víkendovom potení a chlípaní čaju, ale nedalo mi. Večer som dokončil dve bejzky na nové mini-diorámky (pokračovanie pirátskej Tortugy a hrdinský súboj sciborského Celtic Warriora s Chaos Rotten Lordom od toho istého výrobcu), ktoré som hneď aj strekol základom. Pozitívne motivovaný touto skutočnosťou som sa dnes pustil do pokračovania zeleného mariňáckeho veterána.

Hneď zrána som si vychutnal pleťovku, ktorá sa snáď prvýkrát celkom priblížila solídnej ľudskej pleti. Tiež som sa snažil o čistou, plynulosť a jemnosť detailov. Netvrdím, že je to úplne super, ale mohlo to byť aj horšie. Nové štetce muším ešte trochu popreháňať. Celkom sa mi podarili aj oči a následné pridanie najhlbších tieňov. Idem dať obed a budem pokračovať...


Mariňácky veterán s dokončenou pleťovkou na hlave.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?