Zelený Space Marine - W.I.P. 3

Po dobrom obede som sa pustil do rozrobeného mariňáka (neustále sa vytešujúc z celkom podarenej pleťovky) - dorobil som mu kovové bionické implantáty na hlave - napriek tomu, že nemetalické metaliky (tzv. NMM, technika znázornenie metalického povrchu pomocou nemetalických farieb) som nepoužil už pekelne dlho, 'strierborné' časti išli bez problémov. O to väčší problém som mal so 'zlatou' na prívesku v tvare kríža. Potrápil som sa statočne (a zaprisahal sa, že po dokončení tohoto srandistu sa pustím do sciborského trpaslíka podľa pôvodnej color schémy - s typickou sciborskou šťavnatou nemetalickou zlatou - aby som sa v tej zlatej trochu zdokonalil), o to jednoduchšie potom šla opotrebovaná a zľahka hrdzavejúca reťaz, obtočená okolo power fisty. Idem dať pauzu a ešte dnes hádam spravím kožený remeň s kapsičkami okolo pása...


Dokončená hlava aj power fista s reťazou a príveskom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?