Dwarf General 28 mm W.I.P. 2

Včera poobede bolo vcelku husto, nášmu synáčikovi sa priťažilo, dostal horúčky, tož sme mali čo robiť, aby sme mu ich zrazili. Navyše malé dieťa tieto veci prežíva dosť ťažko, takže sme kmitali, aby sme mu nejako uľavili. Večer keď sa konečne ukľudnil a zaspal to trochu opadlo aj zo mňa a pokračoval som na generálovi. Celkom dobre odskúšaný wetblending na štíte som aplikoval aj na vidieteľné časti zbroje (nohy, prsný pancier), aj keď na tak maličkých plochách to bolo trošku obtiažnejšie a hlavne každá plocha sa maľovala samostatne. Ale v celku skvelá a pohodová maľba, bez zbytočného premýšľania a plánovania, nič len čistý fun (a tak to má byť)...

Namaľovaná zlatá zbroj

Keďže som dostal hneď niekoľko otázok na spôsob maľby tejto 'komiksovej' zlatej  (nie je môj výmysel, maľujem podľa obrázkov zo Sciborovho e-shopu), tak tu je môj postup (okopírovaný z odpovede na fóre):
... hmmm, základ spravím červenohnedý, urobím si biely 'vrch' a postupne ťahám farby do tej červenohnedej. Snažím sa to robiť wetblendingom (väčšie plochy), takže premiešavam jednotlivé prechody priamo na figúrke, keďže potrebujem tú farbu mať takú komiksovo výraznú a 'šťavnatú' - takže tentokrát žiadne riedke vrstvy a v miliónoch. No a keď mám základné prechody (biela, žltá s bielou, žltá, žltá s oranžovou, oranžová, oranžová s hnedočervenou), tak ich tónujem a zjemňujem glazami (riedka farebná voda). Na záver ešte vytiahnem tenké linky na hranách (najprv oranžovou, potom žltou a v najvyššom svetle bielou)...
Pre lepšiu ilustráciu prikladám aj zoznam farieb (všetko Rackham Color) a vzhľad na paletke pre tých, čo nemajú Rackham farby:
1. Červenohnedá (Beasty Flesh, č. 021) na čierny základ
2. Svetlohnedá (Syhar Soil, č. 024)
3. Oranžová (Merin's Fire, č. 038)
4. Žltá (Royal Yellow, č. 039)
5. Biela (Eternal White, č. 001)
6. Červeno-oranžová (Fusion Red, č. 037) - do tejto som si len primiesaval predchádzajuce farby (najmä prvé tri) a robil som si z toho taký glaze na tónovanie a zjednocovanie už namaľovaných prechodov...
Paletka s farbami, ktoré som použil na komiksovú NMM zlatú

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Dt mas to luxusne ako vzdy..A mlademu prajem skore uzdravenie..BeMo

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?