Horthak The Black Crow (Andrea Miniatures) W.I.P. 01

Po skvelom zážitku z medzinárodnej výstavy ModellBrno, kde som sa stretol s mnohými skvelými modelármi zo Slovenska i Čiech (osobitne by som rád menoval Pola, Obsidiana, Lukáša Žabu, uja Kveťa), motivoval som sa nazeraním cez plece môjmu kamarátovi a figurkárskemu guruovi Majovi (a okrem toho som si ešte priniesol cenu za poslednú figúrku - bustu šerifa Justicea), som sa potreboval vrhnúť na nejaký nový projekt.

Ocenený Sherriff Justice

Najprv som si myslel, že sa hneď pustím do Horthaka, bojovníka od Andrey, ktorého som mal už dlhšiu dobu prichystaného a zľahka nakonverteného, potom sa mi do rúk ale dostala figúrka Nefarius Clone od Rackhamu a ja som neodolal - jeden večer som začisťoval, pinoval, lepil a ďalší pripravoval bejzku. Nakoniec som sa ale rozhodol nechať Nefariusa ešte chvíľu 'dozrieť'a znovu prišla Horthakova chvíľa.


Pripravený Nefarius Clone od Rackhamu

Sobotné dopoludnie mi pripadalo ako vhodný čas začať sa zaoberať týmto svalnatým, dlhovlasým pánom. Po asi dvoch hodinách mám základ pleťovky na polovici hrudníka a brušákoch - zatiaľ s poriadne vytiahnutým kontrastom a nie príliš podarenými prechodmi - na tom budem musieť popracovať v najbližších dňoch. V každom prípade by som rád docielil pekne vyrysovanú a brutálne vyzerajúcu muskulatúru, s efektom lesklého bodybuildera - tak uvidíme, ako sa podarí :)))


Prvý nástrel svetiel a tieňov na Horthakových svaloch

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?