Le Cyclope (Anakron Miniatures) W.I.P. 01

Počas maľovacej krízy pred dvoma týždňami prichystanú figúrku Cyclopa od Anakrona som si zobral so sebou do Bystrého na stretnutie figurkárov a pod vedením zdatných maľovacích inštruktorov som s týmto malým ftipálkom trochu pohol. Síce ťažké W.I.P., ale zatiaľ vyzerá celkom fajn. 




Rozrobený Cyclope od Anakron Minis

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
nazivo ovela ovela lepsie
Marian
PeVl napísal(a)…
Věřím, že na živo podstatně lepší, ale vypadá opravdu fajn
Dark Tower napísal(a)…
Diky hosi. Ja som hlavne rad, ze to bolo celkom OK doma pod lampou, kedze som to maloval pod pozicanym osvetlenim na ktore nie som zvyknuty. Bal som sa, ze pridem domov a zistim, ze je to uplne napikacu :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?