Sgt. Connor (Dark Nova, Andrea Miniatures) W.I.P. 01

Hmmmmm, história sa opakuje... Pred rokom som na dovolenke v Krkonošiach ochutnal chuť dovolenkového maľovania. Bola to resinová kópia Perzského Assassína od JMD a celé to dopadlo tak, že som ho v zápätí začal maľovať znova, ale v originále (najmä kvôli zvrzaným metalikám v závere, ale aj pre drobné nedostatky odliatku). No a toho roku som sa na dovolenke pustil do maľovania Sgt. Connora z Serpentian Heavy Infatry od Andrey (v rámci skupinovej maľby na Modelfore) a už po prvých ťahoch štetcom viem, že originál pôjde hneď v za ním. 


Connora som si doniesol ako originál z Ingolstadtu a zároveň som dostal resinovú kópiu od Ogreho. Túto kópiu ktorú začal maľovať Ogreho synátor som si odfarbil a strekol základom. Bohužiaľ vďaka neúplnému odfarbeniu a tiež faktu že ide o kópiu, sú niektoré detaily málo výrazné, niektoré zmizli úplne. Dosť výrazne je to vidieť na tvári, ktorú som začal patlať ako prvú.

Zatiaľ som spravil nástrel prvých svetiel a tieňov a uvidím, čo s tým bude ďalej. Či budem pokračovať v maľbe kópie aj napriek zníženej kvalite detailov, alebo nie.



Prvé svetlá a tiene na Connorovej tvári

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?