Dark Vengeance Part 1 - Interrogator Chaplain Seraphicus (Games Workshop)


Desať dní trvalo od začatia tejto figúrky (4. októbra 2012) po jej dokončenie - to je tuším môj absolútny osobný svetový rekord :) Musím ale priznať, že figúrka sa mi šialene páčila od prvej chvíle, keď spočinula v mojich rukách a nadšenie neustúpilo do dnes. Po včerajšom maratóne mi na dnes zostalo dokončiť zásteru a doladiť pár detailov. Netvrdím, že šlo všetko ako po masle, ale už pred obedom (vstával som pred desiatou) bolo jasné, že to bude OK. Finále potešilo aj mňa samého, každý ťah štetcom som si užíval.


Hotový Interrogator Chaplain Seraphicus

Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON: http://www.coolminiornot.com/316267 (súčasné skóre ). Figúrka bude na predaj, záujemcovia sa môžu ozvať na majl dark.tower.sign(at)gmail.com ...

Komentáre

PeVl napísal(a)…
Le6ne , je parádní, ta oranžová se Ti povedla
Thalas napísal(a)…
Paráda. Nejsem úplně fanda barevného schématu, ale to je můj soukromý problém. Technicky perfektní, smekám :-)
Dark Tower napísal(a)…
Díky, hoši. Mňa zas počas maľovania držala práve tá schéma a nepustila až do konca :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?