UN-BOX: Grimwald The Great (La Ruota del Tempo)

V predvianočnom darčekovom očakávaní ma potešila dodávka z e-shopu Vertigo Miniatures. Bol v nej trpaslík Grimwald The Great od La Ruota del Tempo v mierke 75 mm. Po prevzatí balíka z rúk poštárky ma prekvapila jeho váha. Čakal som, že keďže to bude trpaslík, bude to malé a ľahučké - ale opak je pravdou  - figúrka váži presne 489 gramov, takže je to kus železa :).


Grimwald The Great od La Ruota del Tempo


Kvalita odliatkov je vynikajúca. Deliacu rovinu má len veľmi nevýraznú a ľahko odstrániteľnú - a to na všetkých dieloch. 


Jednotlivé diely figúrky sú odliate veľmi kvalitne


Figúrka má 8 dielov a myslím, že úroveň detailov je tiež výborná. Krúžková zbroj je stvárnená veľmi realisticky - zrejme je robená z malých krúžkov. Hlava a brada je takisto dobre vymodelovaná, zdobenie všetkých dielov zbroje je krásne detailné a výborne dokresľuje charakter figúrky. 


Na skúšku poskladaný Grimwald je poriadny 'macek'.


Celkovo ma táto figúrka veľmi príjemne prekvapila a potešila. Mám rád trpaslíkov a konečne niekto vydal trpaslíka aj vo väčšej mierke. Plusom je aj to, že je figúrka z kovu a nie z resinu, ako niektoré iné modely od La Ruota del Tempo. Už sa teším, keď ju začnem maľovat.


Komentáre

Unknown napísal(a)…
Awesome writeup! I don't like dwarves, but THIS ONE I must buy :D

Thanks! And all the best to you and your family in 2013 from masterminis.net! ;)
Dark Tower napísal(a)…
ZAPHOD: Thank you and all the best to you and your beloved too!!!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?