Chaos Space Marine Aspiring Champion W.I.P. 2

Pár maľovacích pokusov z posledných dní - rozhodol som sa (aj napriek prebiehajúcim prácam na iných figúrkach - alebo práve preto) trochu posunúť dopredu Chaos Space Marine Aspiring Championa, ktorý bol zatiaľ len konvertnutý a streknutý základom. S nie veľmi valnou krycou schopnosťou červených odtieňov Rackhamských farieb som sa už potýkal dávnejšie, ale bolo treba to prekusnúť.

Hromada vrstiev základu uschla a skúsil som šampiónovi trochu 'rozbiť' plochu na pravom náplecníku. Načrtol som popukanie  povrchu a narýchlo som to vytieňoval. Táto technika  si vyžaduje trochu praxe (menej geometrie, viac náhodných prasklín a tiež položenie svetla a tieňa na jednotlivých častiach polámaného povrchu a tiež na samotných prasklinách). 



Prvá skúšobná verzia náplecníka


Prvý pokus sa mi nepáčil, takže som ho zatrel, po konzultácii s Camelsonom pridal ďalšie vrstvy základnej červenej a pustil som sa do neho znova. Nebolo to stále úplne ono, ale v tejto chvíli mi to stačilo a skúsil som spraviť aj zlatý NMM lem na náplecníku. Celkovo to nevyzeralo úplne zle, tak som to nateraz nechal tak...



Druhá verzia aj so zlatým NMM lemovaním


Poznámka: Všetky fotky boli fotené neskoro v noci pod umelým osvetlením, takže vyváženie farieb, či farebná vernosť môžu byť oproti skutočnosti skreslené.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?