Dark Vengeance Part 3 - Company Master Balthasar W.I.P



Po buste Hellridera a sciborskom trpaslíkovi do špeciálnej jednotky Imperiálnej gardy som dostal chuť na ďalšiu figúrku z podareného starter boxu Dark Vengeance. Po Interrogator Chaplainovi Seraphicusovi a Librarianovi Turmielovi som zvolil opäť Dark Angelského charactera - Chapter Mastera Balthasara, jednoduchú figúrku pozostávajúcu zo štyroch častí. Aj napriek tomu sa jedná o podarenú postavičku s kopou detailov.



Originálny Company Master Balthasar


Od začiatku som mal výhrady ku nezaujímavej okrídlenej hlave, ktorú som sa rozhodol nahradiť inou hlavou zo sáčku space-mariňáckych doplnkov. Taktiež relatívne jednoduchý a nezaujímavý backpack som vymenil za zaujímavejší, patriaci seržantovi Dark Angelov z Dark Vengeance.




Nová hlava a backpack


Keďže Balthasara chcem zaradiť to 'oranžovej' kolekcie spolu s už spomínanými pánmi Seraphicusom a Turmielom, základom bola oranžová tunika s červenými doplnkami, kombinovaná so zeleným brnením.



Najskôr červená a doplnky


Potom oranžová ...

... a ďalšie doplnky ...

... meč ...

... a bolter ...


A zelené brnenie spolu so zelenou bejzkou ...


Pár finálnych opráv (najmä nie veľmi podarené krídlo na náplecníku a nejaký damage na brnení) a figúrka je hotová. Musím uznať, že to boli veľmi príjemne strávené popoludnia. Už sa teším na ďalšie figúrky - tentokrát to bude skonvertovaný Seraphicus (pôvodný skončil v USA) a nový chaplain z Space Marine Reclusiam Command boxu. Tak dozmaľovania, priatelia... :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?