Grenadier Guards Officer Crimea 1854 W.I.P. 01

Jedným z mojich obľúbených painterov je Alex 'Iguazzu' Varela, ktorý okrem iného maľoval boxarty pre britskú firmu Stormtrooper Miniatures. Najviac ma zaujala ich línia V12, čo sú bustičky v mierke 1/12. Pred pár dňami som zaregistroval, že táto línia z ich produkového katalógu zmizla. Kontaktoval som ich preto a po dlhšom rozhovore som zistil, že línia bola zrušená. Napriek tomu sa mi podarilo získať niekoľko kusov bustičiek a v zápätí som sa do jednej z nich pustil. Oficír granátnikov je krásne jemnučko vysculptená bustička od Mauricea Coryho, boxart maľoval famózny Ernesto Reyes.

Busticku nebolo takmer vôbec treba začisťovať, odliatok bol čistý, bez akýchkoľvek kazov, takže nasledovalo rýchle naprimovanie čiernou a následne nástrek bielou pre previzualizáciu svetiel. Po skúsenosti s Huri-Khanom som sa rozhodol maľovať tvár ako prvú. Výsledok po jednom maľovacom popoludní je dole nižšie. Tvár sa maľovala takmer sama, musím si len dávať pozor na dodržanie viac ľudských farebných tónov, keďže ide o historiku. Napriek tomu chcem, aby figúrka mala stále nádych cartoonových sýtych odtieňov. Tvár ešte plánujem zosvetliť a pridať viac farebných tónov. Kovové prvky budú maľované ako NMM, teda bez použitia kovových farieb, čo sa k mojmu štýlu hodí viac ako klasické TMM.

Prvé svetlá a tiene na tvári oficiera granátnikov 



Takmer hotová pleťovka


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?