Athena W.I.P. 03 - NMM endoprotézy a helma

Ďalšie víkendové maľovanie si tentokrát odniesla grécko-terminátorská sci-fi bohyňa Athena. Načal som si NMM endoprotézy a helmu, základnú farbu som dal aj štítu s reliéfom Medúzy. Od začiatku maľovania som trochu zápasil so štetcami, lebo moje staré Winsor & Newton pomaly dosluhujú a hodia sa viac na vyberanie farby z kelímkov a jej rozrábanie, než na maľovanie. Blbé je, že som nikde v blízkom okruhu nenarazil na tieto skvelé štetce, takže si vypomáham Kolibríkmi zo zásoby, ale rozhodne to nieje ono. Naozaj platí, že kvalitný štetec je polovica úspechu. Budem sa musieť poobzerať aj v širšom okruhu :)))

Athena je síce relatívne vysoká figúrka (38 mm od nôh ku očiam), ale je tenučká a štíhla, takže sa maľuje veľmi dobre, len treba dávať pozor kvôli množstvu jemnučkých detailov - hadičiek, káblikov, kĺbov, trysiek atď. Ku NMM sa ešte budem musieť vrátiť - čaká ma štít s reliéfom Medúzy (aj doladiť vnútornú stranu), druhá ruka s kopijou, ale teraz sa idem povenovať pleťovke, na ktorú sa kvôli krásnemu tvarovaniu Atheniných partií nesmierne teším :)))


Endoprotézy á la Terminátor
 

Helma ako od Achillesa

Pri nohách sa Athene váľa ľudská lebka,
ale aj jedna kovová Terminátorova

Prvé káble a vnútro štítu


Nejaké to ladenie NMM odleskov a tieňov

Nateraz by NMM stačilo, ide sa na pleťovku

Komentáre

Borek napísal(a)…
Je to základ,první fáze malování, ale už teď vypadá dobře. Ta báze, co máš nachystanou, se fakt povedla, čili to bude mazec, až to bude komplet :)
Dark Tower napísal(a)…
Jj, skusal som po malovani osadit Athenu s tymi nohami na bejzku a vyzeralo to gut. Takze snad sa to podari a vynikne, aj ked je take tintitko... :P

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?