Moscal Shaman W.I.P.

Počas prác na Athene som hľadal v krabici s rozrobenými figúrkami jej popdstavec, ktorý som dokončil ešte v roku 2014, dostal sa mi do rúk tento sciborský maličký fešák Moscal Shaman. Patrí do jeho Moscal Army a spolu s Halloweensteinom to boli bonusové figúrky k nejakému väčšiemu nákupu. No a keď som ho už mal v rukách, nemohol som od neho odtrhnúť oči a rozhodol som sa, že si ho namaľujem v rámci reklamnej prestávky medzi maľovaním Atheny.


Originálny boxart Moscal Shamana


Halloweensteina som ešte v roku 2009 namaľoval v obmedzenej sépiovej farebnej schéme so žiariacou oranžovou tekvicou a tak nejak podobne som chcel spraviť aj šamana. Pripomínal mi viac upíra Nosferatu, než chaosného šamana, tak som zvolil tmavú červenú schému. Všetky časti figúry, vrátane podstavca sú namaľované tmavou červenou/bordovou a tieňované čiernou a bielou. Jediným farebne odlišným elementom bude modrá handra na telesných pozostatkoch neboráka na palici.

Obrázky nižšie sú len rýchlym prierezom postupu, ktorý trval všeho-všudy dva dni. Teraz môžem v kľude pokračovať s Athenou...



Prvé svetlá a tiene na hlave, farebné tónovanie


Šamanove handry



Trochu srandy s podstavcom


NMM brnenie so symbolom chaosu


 Modrá handra na telesných pozostatkoch


Posledné W.I.P. foto - šaman s Athenou


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?