Nové prírastky do kolekcie autíčok Renault (Norev, Eligor / Hachette, 1:43)

Historické autíčka ma bavili od mala a rodičia moju záľubu podporovali a pravidelne ma Old Timermi zásobovali (doteraz ešte pár kusov plastových veteránov mám). Ako som pred krátkou dobou objavil modely mojich bývalých aj súčasných Renaultov, našiel som na Ebay aj veterány tejto značky. Kopa z nich sa dá objednať priamo v predajni Renault, no internet ponúka širokú škálu ďalších modelov. Tak som si pár doplnil do svojej zbierky, väčšinou historickejšie kúsky z rokov 1950 - 1959. Všetko mierka 1:43, výrobcovia Norev, Eligor / Hachette. Štítky a podstavce som zjednotil, u niektorých som pridal chýbajúcu ŠPZ.



 Renault 4CV Cabriolet Duriez (1950)


Renault 4CV Berline Type R 1063 (1953)


Renault 4CV Barquette BMS Guy Michel (1954)


Renault 4CV Coupé Autobleu (1956)



Renault Floride (1959)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?